Monday, August 2, 2010

Selamat Hari Lahir

Alhamdulillah..hari ni, (2.8.2010) genaplah unur aku 22 tahun.Alamak, dah bertambah lagi umur nih!..oh tidak!.hehe...manusia macam ni lah, tak lari dari tua. pakai lah susuk ke ape..akan tua jugak.akan mati jugak...adeiyh..

Seronok hari ni.mule2 macam sedih.Sebab adik-adik rumah tak wish pun.isk isk sob sob. (ade hati nak suruh org wish!)..rupe-rupenye dieorang nak buat surprise. Tibe-tibe je malam ni ketuk pintu datang bawak kek...Waaaaa...terharu. Best.!3 tahun aku duduk UPSI ni, setiap tahun pasti ada kawan-kawan buat surprise!!!!!....terharu. terima kasih pada semua adik-adik rumah 1-3-11. (kak Umi,Syue, Miza, wani, elia, mira dan Lai).

Tapi apa yang aku harapkan setiap kali ulang tahun hari jadi bukanlah surprise dari kawan-kawan ke apa. Apa yang aku harapkan semoga dengan pertambahan umur nie, aku lebih bermotivasi dan terus bersemangat dalam menghadapi cabaran dan dugaan...Semoga Allah memudahkan segala urusanku dan merahmati setiap kerja yang aku lakukan.Aminn...

.terima kasih utk semua.

:i love you all:






video

(",) muhasabah cinta (",)

2 comments:

Ada said...

camat ari tua kak Aa..hahhah =)

aahafiza said...

aih....jgn kate gitu...hehe,
ada sehat?best x blaja kat USM?

Related Posts with Thumbnails

yuhuu